poniedziałek, 27 lipca 2009

Powtórka z Kuala Lumpur

Po dwugodzinnym locie z Siem Reap, dotarliśmy do Kuala Lumpur. Taksówa do Winsin hotel i depozyt bagaży. Po długim narzekaniu, zgodziliśmy się, że musimy zobaczyć Batu Caves, położoną 14 kilometrów za miastem hinduistyczną świątynię, znajdującą się w ogromnej jaskini. Z powodu korków zajęło nam to 3 godziny, żeby dostać się tam, zobaczyć i wrócić do centrum. Pokręciliśmy się trochę, zjedliśmy w China Town, wypiliśmy piwko w (podobno) najlepszym barze Azji( z widokiem na Petronas Towers), zobaczyliśmy pokaz tańca malajskiego w Centrum Turystyki i pobiegliśmy na dworzec autobusowy, aby załadować się na autobus do Singapuru. Okazało się, że Tata nie zauważył, że godzina odjazdu była inna, niż się tego spodziewaliśmy, więc musieliśmy zapłacić dodatkowe 100 zł za nowe bilety na kolejny autobus. Tak czy siak, o godzinie 11 59 wyjechaliśmy autokarem klasy bussines do Singapuru.

1. Witaj Mikolaj,
    Widze ze jest szansa zobaczyc Batu Caves w ciagu paru godzin. Czy masz jakies uwagi jak to szybko zrobić i wrocic do miasta.
    My bedziemy wracac z Indonezji we wrzesniu i mamy 18h na przesiadke od 9 rano do 3 w nocy.

Czytalem opis twojej wyprawy, co do Krabi i transportu do Kanchanaburi przez BKK proponuje autobus. Jest to bardzo wygodne polaczenie. My w styczniu tak jechalismy. W Krabi z dworca autobusowego ok 17 odjezdza PKS (tzn. panstwowe linie). Podroz trwa ok 12h. Jak wezmiesz autobus typu sleeper (lux) gdzie sa tylko 3 rzedy siedzen, wyspisz bo fotele rozkladane prawie na maksa. Przyjezdzasz na dworzec autob do BKK z ktorego odjezdzaja autobusy do Kanchanaburi. My przyjechalismy ok 5 rano a o 6.20 byl pierwszy autobus do Kanchanaburi, bilety kupujesz w budynku dworca, na 2 pietrze sa kasy. Jestes rano w Kanchanaburi. Na Dworcu mozesz zostawic bagaze i ok 8-9 sa pierwsze autobusy do wodospadow Erewan, polecam fajne.